logo

Zdefiniuj swoje cele

Zdefiniowałeś swój problem i zdecydowałeś, że badanie jest niezbędne. Teraz należy obliczyć koszty związane z przeprowadzeniem badań rynkowych i porównać je z korzyściami, jakie masz zamiar z nich uzyskać. Ile będzie cię kosztować błędna decyzja w porównaniu do potencjalnych korzyści, jakie przyniosłaby decyzja poprawna? Jeśli dalsze badania są uzasadnione – jesteś gotów do ich przeprowadzenia. Jest kilka kroków, które należy podjąć przystępując do badania rynku. Pierwszy krok to dokładne określenie rodzaju informacji jaka jest ci potrzebna. Czy ma ona dotyczyć nowych czy też obecnych klientów? Czy chcesz wypróbować nowy produkt czy wprowadzić nową usługę? .Czy chcesz polepszyć sprzedaż czy zwiększyć zyski?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał