logo

Zbieranie danych

Gdy już wiesz, jakiej informacji potrzebujesz, jesteś gotów do jej uzyskania. Eksperci od marketingu twierdzą, że najlepszym źródłem informacji są klienci. Drugim doskonałym źródłem jest firma o podobnym profilu działalności, nawet jeśli jest konkurencyjna. Istnieje kilka metod zbierania informacji. Nazwiska, adresy, numery telefonów są wydrukowane na czekach i rachunkach – to może dostarczyć ci informacji o geograficznym rozmieszczeniu twoich klientów. Paragony z nazwiskami oraz adresami pozwolą ci połączyć lokalizację klienta z produktami, które nabywa. (Ta informacja wskaże ci, gdzie wzmożyć działalność reklamową.) Kilka popołudni spędzonych w sklepie konkurencji, gdzie można zaobserwować preferencje klientów, to także wartościowe źródło informacji. Wiele firm prowadzi wykaz zażaleń, które mogą czasem zwrócić uwagę na pewne problemy. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał