logo

Twój rynek

Zastanów się nad potencjalnym wzrostem twoją firmy. Czy chczesz, żeby była tak mała, aby można było nią zarządzać z domu? Czy chciałbyś kiedyś rozszerzyć sprzedaż z regionu na cały kraj? Czy twój produkt jest w stanie całkowicie zaspokoić rynek lokalny? Czy istnieje obawa, że za parę lat twój produkt stanie się pod względem technicznym przestarzały? Istnieją źródła, gdzie możesz zasięgnąć informacji o swoim rynku. Izba przemysłowo-handlowa, ośrodek doradztwa rolniczego mogą dostarczyć danych dotyczących produktów lub usług na określonym terenie. Urzędy statystyczne i jednostki naukowo-badawcze mogą być dobrym źródłem jeśli chodzi o informacje o produkcji w skali całego kraju. Powinieneś spróbować odpowiedzieć na następujące pytania. Jakich środków będziesz potrzebował? Czy surowce te są łatwo dostępne, czy będziesz musiał sprowadzać je z daleka i to w ograniczonych ilościach9 Skontaktuj się z potencjalnymi dostawcami aby przekonać się, czy sprostają twoim wymaganiom oraz czy są w stanie na czas dostarczyć towar Produkt nie jest gotowy do sprzedaży dopóki wszystkie jego części nie są dopracowane. Ile miejsca bądź terenu będziesz potrzebował? Czy mogłoby być go więcej? Jakie urządzenia należy zakupić? Ilu ludzi będziesz musiał zatrudnić?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał