logo

Rozwijanie nowych produktów

Innym sposobem rozwijania rynku niszowego jest wytwarzanie nowych produktów. Wymaga to dysponowania nowymi pomysłami na wszystkich etapach, od momentu powstania przez produkcję do dystrybucji. Istnieją dwa kryteria warunkujące sukces przy wypuszczaniu na rynek nowego produktu. Po pierwsze, rozważ mocne i słabe strony twojego zakładu. Czy jego siły wytwórcze mogłyby być zwiększone? Czy posiadasz dostęp do środków wymaganych do uruchomienia nowej produkcji? Czy posiadasz personel, który mógłby kierować produkcją i dystrybucją nowego produktu? Czy przy produkcji nowego towaru utrzymany zostanie przepływ kapitału? Jak długo będziesz musiał finansować przedsięwzięcie zanim zacznie przynosić zyski? Czy firmę stać na to, aby ponieść straty, gdyby produkt okazał się porażką? Drugim, równie istotnym czynnikiem, wpływającym na decyzję wprowadzenia nowego produktu, jest poprawna ocena warunków istniejących na rynku. Czy szukasz nowego rynku dla nowego produktu czy chcesz rozszerzyć rynek dla towaru alternatywnego? Czy towar stanowiący substytut twojego produktu jest łatwo dostępny? Jeśli tak, to rynek ten może być bardzo podatny na zmiany cen. Czy produkt będzie miał charakter chwilowej mody czy też popyt na niego będzie stały? Czy jest w jakiś sposób powiązany z innym produktem? (Na przykład ilość sprzedanych opon na zamianę jest uzależniona od ilości samochodów sprzedanych 3 lub S lat wcześniej.) Czy ludzie wydają pieniądze na produkty takie jak twój? Może wpadłeś na wart nagrody pomysł luksusowego towaru, lecz nie próbuj wypuścić go na rynek podczas gospodarczej recesji. Zaczekaj, aż warunki się ustabilizują

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał