logo

RELACJA DYREKTORA

Z relacji dyrektora internatu oraz wychowawców można wysnuć wniosek, że pozornie istniejąca „absolutna wolność” i zupełny brak rygorów jest prze­myślanym założeniem pedagogicznym, w którym wychowawcy starają się: jednym uczniom dotrzymać towarzystwa wieczorem, innym pomóc w nauce, jeszcze kogoś w rozmowie sprawdzić, czy odrobił lekcje, innego zaprosić do własnej kuchni i współnie przyrządzić posiłek, znaleźć czas np. na wysłuchanie uczennicy, która opowiada jak kąpała się z gumowym hipopotamem, kiedy miała 5 lat.Z wypowiedzi pedagogów wynika, iż znają oni psychikę dziecka, jego po­trzeby i dokonują prób dostarczenia dzieciom ciepła i atmosfery domowej, której brak najbardziej odczuwają. W opisywanym internacie, jak dowiadujemy się z wypowiedzi jego dyrek­tora, R. Leroy, zawiera się z wychowankami umowę moralną, która w 95% jest respektowana.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał