logo

Przykłady reklamowania II

Katalogi. W myśl starego powiedzenia „Obraz jest wart 1000 słów” może będziesz chciał wydać biuletyn, broszurkę lub katalog, które następnie wyślesz swoim klientom.

Prezentacje/Warsztaty/Pokazy. Możesz wynająć miejsce w centrum handlowym lub też dzięki sprzedaży ulicznej albo pokazowi zaprezentować swoją firmę nowym klientom.

Szyldy/Tablice ogłoszeniowe. Stały się one dziś częścią krajobrazu, ale atrakcyjny i pomysłowy szyld zawsze przyciągnie uwagę. Musi on być zwłaszcza w miejscu siedziby twojej firmy.

Dekoracje wystawowe. Niektórzy robią zakupy spontanicznie, nie planują ich wcześniej, tak więc duża, atrakcyjna dekoracja może przyciągnąć nowych klientów.

Rejestr firm. Jest bardzo ważny. Wiele osób korzysta właśnie z niego, aby zrealizować zakup rzadko potrzebnych produktów.

Wizytówki. W ten sposób podkreślisz swój status zawodowy. Niektórzy zbierają wizytówki. Pamiętaj, że wiele osób z nich korzysta

Upominki reklamowe. Wiele firm rozpowszechnia darmowe upominki lub próbki. Swoje nazwisko oraz nazwę firmy możesz wydrukować na ołówkach, pudełkach od zapałek, reklamówkach, rakietkach do pig-ponga, balonikach dla dzieci itd. Klienci zapamiętają hojność. Twoja inwestycja opłaci się wielokrotnie.

Sprawdź wyniki Może wydać się to wyrachowane, ale jest to najważniejszy element reklamowy. Musisz wiedzieć czy skutecznie są wydawane pieniądze, które przeznaczasz na reklamę. Co jest ona dobrą inwestycją? Jaka reklama nie osiągnęła popularności?

Jeśli prowadzisz sprzedaż wysyłkową to prostym sposobem sprawdzenia wartości twoich pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest kod promocyjny. Wybierz numer dla każdego środka reklamy i drukuj na blankietach zleceniowych. Gdy nadejdą zamówienia łatwo zorientujesz się, który sposób reklamy przysporzył ci najwięcej klientów. Wtedy skoncentruj się na tym rodzaju reklamy.

Jeśli klienci robią zakupy bezpośrednio u ciebie, to możesz ich zapytać przy ladzie o opinię o twojej firmie.

Najważniejsze jest to, abyś prowadził rejestr swojej reklamy. Jakich użyłeś środków przekazu? Kiedy reklamowałeś dane produkty? Czy wzrosła sprzedaż produktów tuż po ich reklamie? Co się sprawdziło, a co zawiodło? Prowadź analizę inwestycji i wykorzystaj wyniki do stworzenia lepszj i bardziej skutecznej reklamy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał