logo

Przykłady reklamowania

Zaprojektuj plan wykorzystania środków masowego przekazu (mass media). Istnieje szeroka gama środków przekazu. Możesz wykorzystać jeden lub dwa z osobna, lub też kilka łącznie. Oto przykłady.

Gazeta. Możesz kupić miejsce na stronie ogłoszeniowej lub w dodatku reklamowym do gazety. Stawki rosną wraz z nakładem gazety.

Możesz wybierać od ogłoszenia na jedną szpaltę do ogłoszenia na całej stronie w kolorowym dodatku niedzielnym.

Radio. Możesz napisać wiersz, zaśpiewać piosenkę, odegrać scenkę. Treść twojej reklamy może być odczytana z muzyką w tle. Stawki zależą od długości ogłoszenia i czasu antenowego.

Tygodniki/Miesięczniki. Zwykle zajmują się ogłoszeniami na większą skalę, ale możesz znaleźć lokalne czasopismo, które utrzymuje się wyłącznie z reklam.

Telewizja. Od stacji lokalnych po ogólnokrajowe, ale te ostatnie są bardzo drogie. Ze względu na wiele aspektów technicznych zechcesz zapewne skorzystać z pomocy profesjonalisty w dziedzinie reklamy telewizyjnej.

, Slogany reklamowe (logos). Właściwie sformułowana treść reklamy może wkrótce stać się wizerunkiem twojej firmy, a więc ułatwi jej rozpoznanie przez klienta. Może być zamieszczona na pojazdach firmowych, w nagłówkach, szyldach itp.

Sprzedaż wysyłkowa. Źródła mogą być różne. Możesz stworzyć sobie listę klientów, do których będziesz wysyłać listy, kartki, ogłoszenia, kupony lub zaproszenia.

Ulotki. W USA prawo federalne zabrania umieszczania czegokolwiek w skrzynkach pocztowych klientów. Ale możesz umieszczać reklamówki na szybach samochodów, w drzwiach, na ladach sklepowych lub zlecić swojemu pracownikowi aby rozrzucił je w miejscach publicznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał