logo

Promocja Przedsiębiorstw

Agencja ubezpieczeniowa ConneUy zdecydowała się na specjalizację w zakresie ubezpieczania farm. Budżet reklamowy przeznaczyła na reklamowanie swojej działalności w Telefonicznym Rejestrze Firm. W tym też celu posłużyła się zdjęciem farmy dla oznaczenia swojej specjalizacji.

Phil rozpoczął działalność swojej firmy „Exeter Feed and Grain” ogłoszeniem na całą stronę lokalnej gazety, a był sponsorowany przez przedsiębiorstwo, którego produkty sprzedawał. Następnie zamieścił w gazecie serię ogłoszeń swojej firmy. Ze względu na niewielki kapitał zakładowy cotygodniowe ogłoszenia zredukował do ramek wielkości 7,5 cm2, zawierających tylko znak firmowy sponsora i nazwę firmy. Dodatkowo, w okresie promocyjnym, zastosował obszerniejsze reklamy swojej firmy.

Wnioski

  • Obie firmy dysponowały ograniczonym budżetem reklamowym.

  • Żadna z nich nie miała spójnego planu promocyjnego.

  • Rozwój obu firm zależał od opinii publicznej.

  • Firmy fianchisingowe(patronujące) często zapewniają środki na reklamę.

  • Firmy franchisingowe (patronujące) zapewniają również wzory ogłoszeń, które następnie można wykorzystać na lokalnym rynku zbytu.

  • Klienci muszą dowiedzieć się o twojej działalności zanim z niej skorzystają

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał