logo

Próbna analiza przyszłych klientów

Sporządź listę potencjalnie nowych klientów i posegreguj ich zgodnie z ilością produktu, jaki mogliby u ciebie zakupić. Następnym krokiem mogłoby być bezpośrednie kontaktowanie się z firmami, które rokują nadzieję, że staną się twoimi klientami. Postaw się w pozycji osoby kupującej. Jeżeli nabywałbyś towar, które jego cechy wydałyby ci się atrakcyjne? Co możesz zaoferować klientom, aby przekonać ich do dokonywania zakupów w twojej firmie, a nie w innej? Przyjrzyj się innym towarom i metodom sprzedaży z jakich korzystają potencjalni klienci. Na co zwraca się uwagę? Na jakość? Usługi? Cenę? Jeśli starasz się, aby wartości jakimi się kierujesz, były podobne do wartości klienta, masz większe szanse na zwrócenie jego uwagi na swój produkt. Gdy zdobyłeś nowego klienta, traktuj go z szacunkiem – tak, jak na to zasługuje. O wiele łatwiej jest zatrzymać już istniejących klientów niż zdobyć nowych Jeśli zaniedbujesz swoich stałych klientów dajesz im powód do tego, aby zaczęli współpracę z jednym z twoich konkurentów

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał