logo

PROBLEM PRZEMIAN

Najpełniej i zarazem syntetycznie problem przemian funkcji wychowaw­czej internatu francuskiego w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych bieżą­cego stulecia ujęty został przez R. Wroczyńskiego na podstawie wypowiedzi specjalistów francuskich. R. Wroczyński podaje, że J. Eudoux, pracownik narodowego instytutu pedagogicznego, w artykule: Education et internat omawiając przemiany, jakie zaszły i nadal następują w funkcji wychowawczej internatów w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku, wyróżnia trzy ich fazy: od początku stulecia do pierwszej wojny światowej, okres międzywojenny i czasy po drugiej wojnie światowej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał