logo

Problem popytu

Przy omawianiu problematyki popytu zostały poruszone dwa problemy: popytu jako ilości towaru o różnych cenach na które istnieje zapotrzebowanie oraz przesunięć w popycie spowodowanych zmianami zewnętrznymi. Z wcześniej podanej definicji podaży wynika, że jest to określona ilość towarów o różnych cenach, przeznaczonych na rynek. Należy zdawać sobie sprawę z tego, że podaż też jest podatna na pewne przesunięcia spowodowane zmianami zewnętrznymi. Może to być spowodowane lepszą technologią, zmianami cen surowców lub też pojawieniem się produktów zastępczych. Jakie przesunięcia w podaży miały ostatnio miejsce w twojej firmie? Załóżmy, że cena produktu spada – który z twoich konkurentów pierwszy zrezygnowałby z produkcji?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał