logo

Opracuj strategię marketingową

Ile możesz wydać? Aby określić swą strategię musisz znać w przybliżeniu swój budżet reklamowy. Wtedy możesz zdecydować jakich środków reklamowych użyjesz. Rejestr przedsiębiorstw to jeden z nich. Pamiętaj, że reklama to koszty firmy, a więc obniżają one podstawę dochodu netto, podlegającą opodatkowaniu. W urzędzie skarbowym dowiesz się jaką kwotę, w stosunku do swoich dochodów, przeznaczoną na reklamę możesz potraktować jako koszty firmy! Ważne jest określenie czasu. Możesz zdecydować ile chcesz wydać na reklamę w pierwszym roku. Później, gdzy zyskasz stałych klientów, wydatki będą mniejsze. Tempo rozwoju jakie chcesz osiągnąć, również wpływa na fundusz przeznaczony na reklamę. Jeśli chcesz zwiększyć obroty, zwiększ reklamę. Jeśli chcesz utrzymać poziom obrotów, reklamuj w takim stopniu, by utrzymać swą dotychczasową działalność handlową. Być może zechcesz sprawdzić jak sobie radzi twoja konkurencja? Jak znajduje klientów? Czy działa efektywnie? He wydaje na reklamę? Jakich środków używa? Oto kilka sposobów określania sumy, jaką dane przedsiębiorstwo przeznaczyć powinno na reklamę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał