logo

Metody reklamowe

Wysokość szacowanych obrotów. Stosując tę metodę określasz dla celów reklamowych wysokość całkowitych obrotów w określonym czasie. Kiedy rozpoczynasz swoją działalność musisz brać pod uwagę wysokość szacowanych obrotów i kierować się nią w planowaniu budżetu reklamowego na dany rok. Musisz ocenić swoje obroty po kilku miesiącach i dostosować swój budżet reklamowy odpowiednio do rozmiaru swą działalności. Jeśli nie sprzedajesz tyle, ile się spodziewałeś, zwiększ reklamę.

Ilość jednostek sprzedanych. Za pomocą tej metody asygnujesz konkretną część zysku ze sprzedanego przedmiotu na przyszłą reklamę. Na przykład sprzedajesz swój produkt za 40 000 zł. Decydujesz się przeznaczyć 15 % od każdej sprzedanej sztuki na reklamę i w ten sposób inwestujesz 6000 zł od sztuki na cele reklamowe. Przy końcu miesiąca po sprzedaniu np. 400 sztuk, masz 2 400 000 zł w budżecie reklamowym na następny miesiąc

Sprzedaż sezonowa. Jeśli prowadzisz działalność sezonową, będziesz chciał zorganizować reklamę w określonym czasie. Jeśli malujesz obrazy w okresie letnim, to będziesz reklamował się wiosną i wczesnym latem. I odwrotnie, jeśli twoja firma zajmuje się odśnieżaniem, będziesz promował swą działalność jesienią i zimą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał