logo

Metoda tradycyjna czy konwencjonalna

Słowo „badania” kojarzy się nam z naukową precyzją i dokładnie usystematyzowanymi danymi. Aby badania były efektywne, nie muszą być jednak przeprowadzone w ściśle naukowy sposób. Oto przykłady: Kierownik restauracji wprowadził do menu kilka nowych dań. Pracownicy restauracji przy sprzątaniu ze stolików bacznie obserwowali, czy nowe dania były w ogóle konsumowane. Właściciel nowego sklepu ze sprzętem komputerowym w dniu otwarcia częstuje prażonymi orzeszkami klientów przechadzających się po sklepie. Pod koniec dnia łupki z orzeszków znajdujące się na podłodze wskażą, które modele wzbudziły największe zainteresowanie. Jak widać niekonwencjonalne twórcze badania rynkowe aby były skuteczne, nie muszą być skomplikowane, drogie czy czasochłonne. Wykorzystując swój potencjał twórczy łatwo można zebrać i ocenić informacje, które mogą mieć istotny wpływ na sukces firmy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał