logo

Lokalizacja potencjalnego klienta

Po pierwsze, musisz ustalić jaki typ klienta ci odpowiada Czy będziesz zaopatrywał w twoje produkty jakąś firmę? Jeśli tak, to z pewnością będziesz chciał skontaktować się z przedsiębiorstwami znajdującymi się w określonej odległości od twojego magazynu. Czy będziesz musiał ustalić minimalną ilość sprzedanych produktów, aby zapewnić sobie zyski? Jak duża musi być dana firma, aby była cennym klientem?

Po drugie, musisz ustalić, gdzie znajdują się nowi klienci. Jednym ze sposobów jest skorzystanie z książki telefonicznej. Jest to źródło wszystkich firm znajdujących się w twoim regionie, które mogłyby zakupić twój towar. Zaznaczając ich lokalizację na mapie, szybko określisz tereny stanowiące źródła twoich potencjalnych nabywców.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał