logo

Kategoryzacja i interpretacja danych

Po zebraniu potrzebnych informacji należy je dożyć razem Przy metodzie przeprowadzania wywiadów można sporządzić ogólne zestawienie, aby obliczyć ilość odpowiedzi na zadane pytania i w ten sposób przeanalizować opinie większości ludzi Jaki procent osób, z którymi przeprowadziłeś wywiad, zrobiłoby zakupy w twoim nowym sklepie? Ilu z twoich obecnych klientów skorzystałoby z twoich usług, gdyby godziny otwarcia sklepu zostały przedłużone? Czy twoja konkurencja próbowała wprowadzić zmiany, nad którymi ty się zastanawiasz, jeśli tak – to ery te innowacje przyniosły zyski? Dlaczego tak lub dlaczego nie? Odpowiedzi, których potrzebujesz, są uzależnione od problemów które starasz się rozwiązać.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał