logo

Jak reklamować

Często uważa się reklamę za sztukę. Klienci rzadko zastanawiają się dlaczego nowy produkt przyciągnął ich uwagę. Jeśli już pomyślą o konkretnej rekląniie, to mogą stwierdzić, że ktoś szczęśliwie trafił na wpadający w oko wzór (logo)lub wpadającą w ucho melodię i że udało mu się zainteresować odbiorców. Ale to nieprawda. Reklama stała się już dziedziną nauki. Firmy przeznaczają sporo pieniędzy na badanie rynku. Niektóre przedsiębiorstwa wydają większą część budżetu na reklamę. Odkryły bowiem, że to się opłaca. Przeanalizujmy więc czynniki decydujące o twoim sukcesie reklamowym. Jeśli połączysz to wszystko w jednej kampanii reklamowej to wywołasz zamęt, zwiększysz własne wydatki i nie osiągniesz celu. Zasadą, którą przyswoili sobie zawodowi twórcy reklamy jest „Im prościej, tym lepiej”. Dlatego pamiętaj, aby twoja reklama zapadła w pamięć i wywołała duże wrażenie na klientach. Zdecyduj się co sprzedajesz. Co daje ci przewagę nad konkurentami? Cena? Jakość? Wygoda? Usługa? Chodzi o to, by myśleć o swojej działalności z punktu widzenia konsumenta. Co skłoni go do przyjścia do ciebie? Jeśli oferujesz jako jedyny w mieście jakiś produkt hib jeśli jego jakość jest wyższa niż konkurencyjnych produktów, wówczas możesż to podkreślić. Jeśli masz najlepsze ceny w okolicy, wykorzystaj to. Może lokalizacja twojej firmy jest dogodna? Może sprzedajesz usługi o wysokiej jakości i chcesz je spopularyzować? Albo też chodzi d o wizerunek twojej firmy? Wybór metody reklamowej zależy od tego, co zdecydujesz się sprzedać.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał