logo

Cel promocji

Celem promocji jest:

  • poinformowanie publiczności o istnieniu firmy i jej produktów lub usług,

  • zachęcenie do korzystania z twoich produktów lub usług,

  • przyciągnięcie klientów.

Promocja to szereg działań określonych hasłem „AI.D.A”, mających na celu:

  • przyciągnięcie uwagi klientów (ang. Attention),

  • wzbudzenie ich zainteresowania (ang. lnterest),

  • zachęcenie do zakupu (ang. Desire),

  • nakłonienie do działania (ang. Action).

 Reklamowanie jest to przykuwanie uwagi. Reklama mówi „Popatrz na mnie! Zobacz, co mogę ci zaoferować!” To przyciąga klientów do twojego przedsiębiorstwa i może wzbudzić pragnienie posiadania tego, co masz do zaoferowania. Przedsiębiorstwa reklamują się z wielu powodów. Reklamy wpływają na świadomość klienta. Poprzez reklamę przedsiębiorstwa starają się stymulować sprzedaż, stworzyć sugestywny obraz swojej działalności tzw. image lub zmienić już istniejący. Wniosek: przedsiębiorstwa reklamują się ponieważ chcą zarobić. Dobrze zaprojektowana reklama zwiększy zyski. Napisy i oznakowanie na drzwiach to sposób na wyróżnienie firmowych pojazdów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał