logo

BADANIE RYNKU

Aby odnieść sukces każdy menedżer powinien znaleźć odpowiedz na następujące istotne pytania

  • Kim są potencjalni klienci

  • Jakiego rodzaju to są osoby, jakie są ich nawyki, opinie, preferencje

  • Gdzie mieszkają?

  • Czego pragną

  • Co mogą kupić?

  • Co kupią

  • Czy moje produkty są oferowane w odpowiednim miejscu i czasie

  • Czy potencjalni nabywcy zapłacą ustaloną przeze mnie cenę?

  • Czy reklama przyciągnie klientów?

  • Kto stanowi moją konkurencję i jaki jest jego wolumen sprzedaży

  • Czy jestem w stanie konkurować?

  • Jakie długoletnie trendy będą miały wpływ na moją firmę?

  • W jaki sposób badania wpłyną na rozszerzenie produkcji i usług?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał