logo

Przypadek zaplanowanego rozstania się z firmą II

Aby zmniejszyć wstępne wydatki Ted planował zainstalować swe biuro w piwnicy i zatrudnić tylko jednego pracownika do czasu wzrostu obrotów. Wówczas mógłby poświęcić więcej czasu na samą sprzedaż. Decyzja o rodzinnej firmie rozwiązała tylko częściowo problem lokalizacji. Pozostało znaleźć miejsce na bezpieczne składowanie substancji chemicznych i sprzętu technicznego. Zdecydowali, że firma w której Ted pracował nie może się dowiedzieć o ich planach, bo zostałby on natychmiast zwolniony i pozbawiony w ten sposób stałego dochodu. Powstał też problem zdobycia klientów dla nowej firmy. Było za późno na zgłoszenie firmy do nowego Katalogu Firm, więc musieli zaplanować coś innego. Jedyną możliwość stanowiło skontaktowanie się z klientami, z którymi Ted pracował przez ostatnie 5 lat. Mógł zaproponować im dalszą współpracę ale już z jego prywatną firmą. Oboje zdecydowali się przeznaczać określony procent z każdej sprzedaży na promocję firmy po wykorzystaniu wstępnego budżetu reklamowego. To byłby sposób na połączenie dochodów z reklamą i ułatwienie zaplanowania przepływu gotówki. Zdawali sobie jednak sprawę, że potrzeby są o wiele większe niż posiadany budżet reklamowy. Wrócimy do przykładu Mary i Teda przy omawianiu projektu przepływu gotówki. Teraz przyjrzyjmy się innemu przykładowi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał