logo

Lokalizacja

Dość pieniędzy, jakie przed otwarciem punktów sprzedaży fast food ich właściciele wydają na badania dotyczące lokalizacji, może być zaskakująca – wiedzą oni, że miejsce może być kluczem do sukcesu lub porażki. Możesz skorzystać z ich doświadczenia. Stare porzekadło mówi, że gdy kupujesz nieruchomość, powinieneś rozważyć tylko trzy sprawy: lokalizację, lokalizację i lokalizację. Jeśli działalność twojego przedsięwzięcia zależeć będzie od klientów, którzy będą mogli do ciebie dotrzeć, należy znaleźć miejsce łatwo dostępne i dobrze widoczne. Jeśli będziesz oferował sprzedaż wysyłkową, czy też będziesz dostarczał towar do klienta, nie musisz tak bardzo martwić się lokalizacją. Jeśli szukasz budynku, który można by przystosować do twoich wymagań, zastanów się, ile powierzchni będziesz potrzebował teraz, za rok, czy za 10 lat. Pomyśl, czy niezbędny będzie salon pokazowy, czy też wystarczy pokój przeznaczony na biuro? Niestety, to właśnie lokalizacja jest jednym z ważniejszych czynników wpływających na koszty. Możesz znaleźć się w takiej sytuacji, że na jakiś czas zmuszony będziesz do kompromisów. Jeśli tak się stanie, nie myśl, że w przyszłości zmiana lokalizacji będzie niemożliwa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Bardzo mi miło, że jesteś na moim blogu, znajdziesz tutaj informacje dotyczące finansów i rachunkowości. Prowadzenie bloga to jedna z moich pasji, dlatego staram się tu często coś nowego wrzucać! Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tu zamieszczam i będziesz często do mnie zaglądał